Обмін та повернення

Інтернет-магазин OnMAG здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну.

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю.
 

Умови повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно ст. 9 закону України «Про захист прав споживачів» поверненню / обміну підлягає будь-який товар належної якості, придбаний в інтернет магазині Onmag.com.ua при дотриманні одночасно всіх перерахованих нижче умов:

з моменту придбання пройшло не більше 14 днів. Моментом набуття вважається момент переходу права власності на товар;
збережений товарний вигляд виробу, упаковка - якщо упаковки не розкривалися, відсутні механічні пошкодження товару і його комплектуючих;
збережені захисні плівки, заводські пломби на товар;
товар не має слідів експлуатації.

Відповідно до Закону "Про захист прав споживачів", покупець має право: обміняти товар належної якості (без механічних пошкоджень); повернути товар неналежної якості (механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні або через недбале поводження з вантажем працівниками пошти; заводські дефекти товару) та отримати кошти, витрачені на товар у повному обсязі.

Повернення коштів проводиться протягом 3-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти.

Товар неналежної якості, що не підлягає обміну та поверненню - товар, механічно пошкоджений покупцем, косметичні засоби.

Умови оплати доставки при поверненні:

При поверненні товару належної якості та надсилання покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається; при поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки вираховується з покупця; якщо товар не відповідав опису з вини продавця, доставку обидві сторони оплачує продавець.

Процедура повернення товарів неналежної та належної якості: зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші чи інший товар.

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів проводиться на карту або грошовим переказом до відділення Нової пошти.

Повернення коштів відбуваеться на протязі 3 днів з моменту отримання посилки у відділенні Нової пошти.
Ми покриваємо витрати на постачання тільки в тому випадку, коли продукт був неналежної якості.

Якщо товар відповідної якості, всі витрати несе клієнт. У разі виявлення пошкодження товару при його огляді у відділенні Нової Пошти обов'язково складається відповідний акт та про інцидент повідомляється за телефоном, вказаним на сайті нашої компанії.

Адреса для повернення: відділення "Нова Пошта" №1 с. Нестерварка, на ім'я: Бренер Оксана Олександрівна, номер телефону +38(068)-888-22-34.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», інтернет-магазин OnMAG може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

icon_viber icon_callback icon_email